«168 ժամ» թերթը գրում է.

«2014 թվականի դեկտեմբերից ի վեր, երբ ՀՀ Կենտրոնական բանկն ընդհանուր կապիտալի նվազագույն չափը 5 մլրդ դրամից դարձրեց 30 մլրդ դրամ, գրեթե բոլորը սկսեցին գուշակություններ անել՝ հայաստանյան 21 առևտրային բանկերից ով կմնա համակարգում, ով դուրս կգա։

Բանկերի վերջնաժամկետը մինչև 2017 թվականի հունվարի 1-ն է։ Այսինքն, ժամանակի մեծ մասն արդեն անցել է, և շատ բան արդեն պարզվել է։ Բանկերի թիվն արդեն կրճատվել է 2-ով («ՊրոԿրեդիտ բանկը» գնվեց «Ինեկոբանկի» կողմից, իսկ «ՀայԷկոնոմբանկն» իրեն միացրեց «ԲՏԱ»-ն)։

Եվ ահա, վերջնաժամկետից 2.5 ամիս առաջ պարզ դարձավ, որ հայաստանյան բանկային համակարգը լքող երրորդ բանկն «Առէկսիմբանկ–Գազպրոմբանկի խումբ» բանկն է։ Հիշեցնենք, նախ՝ ռուսաստանյան մամուլը գրեց, որ «Գազպրոմբանկը» վաճառել է 100%-ով իրեն պատկանող հայաստանյան «Առէկսիմբանկը»։ Հետո տեղեկություններ հայտնվեցին, որ գնորդը հայաստանյան «Արդշինբանկն» է։ Իսկ 2 օր առաջ՝ հոկտեմբերի 11-ին, «Արդշինբանկը» պաշտոնապես հաստատեց այս լուրերը։

Պարզ ասած, «Արդշինբանկը» կուլ է տալիս «Առէկսիմբանկին»։ Իսկ դա, մեղմ ասած, անսպասելի էր։

Ճիշտ է, «Առէկսիմբանկն» իր վարկային պորտֆելով, ավանդներով և մնացած ցուցանիշներով՝ առաջատարների մեջ չէ։ Ավելին, բանկի ընդհանուր կապիտալը պահանջվող 30 մլրդ դրամի փոխարեն՝ 8 մլրդ էր (2016թ. առաջին կիսամյակի վերջին)։ Սակայն քչերն էին կասկածում, որ «Առէկսիմբանկի» կապիտալը հեշտությամբ կհամալրվի պակասող 22 մլրդ դրամով՝ մայր-ընկերության շնորհիվ։ Կատակ բան չէ, ռուսաստանյան «Գազպրոմբանկի» ակտիվները 2016 թվականի երկրորդ եռամսյակի վերջի դրությամբ գերազանցում էին 5 տրիլիոն ռուբլին, իսկ սեփական կապիտալը՝ 520 մլրդ ռուբլին։ Այսինքն, «Գազպրոմբանկի» միջոցները մի քանի անգամ ավելի շատ են, քան հայաստանյան բոլոր բանկերինը՝ միասին վերցրած։

Գլխավոր հարցը ցանկությունն էր՝ ցանկանո՞ւմ է արդյոք «Գազպրոմբանկը» շարունակել իր ներկայությունը ՀՀ ֆինանսական շուկայում՝ ի դեմս «Առէկսիմբանկի»։

Կարճ ասած, «Առէկսիմբանկի» ձեռքբերումն «Արդշինբանկի» կողմից, ինչ-որ առումով, կարելի է համարել ՀՀ ֆինանսաբանկային համակարգում (ու ընդհանրապես տնտեսության մասշտաբով) ռուսական կապիտալի թուլացում և հայկական կապիտալի ամրապնդում»:

Ավելի մանրամասն կարդացեք թերթի այսօրվա համարում: