Շրջակա միջավայրի պահպանության գործակալությունը սկսել է իր սեփական հետաքննությունը՝ ստուգելու ուսումնասիրության արդյունքների իսկությունը:
2022 թվականի ուսումնասիրության արդյունքները մի քանի օր առաջ մեծ աղմուկ բարձրացրին։ Աշխատության հեղինակները պնդում են, որ գտել են համոզիչ ապացույցներ, որ էլեկտրամոբիլներն այնքան էլ էկոլոգիապես մաքուր չեն, որքան նախկինում կարծում էին։ Ավելին, հեղինակները պնդում են, որ դրանք նույնպես ավելի թունավոր են, քան բենզինային շարժիչով մեքենաները, գրում է Daily Mail-ը։
Արդյունքում աղմուկ է բարձրացել, և ԱՄՆ-ի բնապահպանական գործակալությունը (EPA) սկսել է իր սեփական հետաքննությունը՝ i-երը կետավորելու համար, հայտնում է Focus-ը։ EPA-ի աշխատակիցները նմանատիպ վերլուծություններ են անցկացնում՝ հասկանալու համար, թե ինչպես են անվադողերից և արգելակներից արտանետումները տարբերվում էլեկտրականից մինչև ստանդարտ մեքենաներ: Գործակալությունը կարծում է, որ իրենց արդյունքները դեռ ցույց կտան, որ էլեկտրական մեքենաներն իսկապես ավելի լավն են շրջակա միջավայրի և մարդկանց առողջության համար՝ չնայած 2022 թվականի ուսումնասիրության արդյունքներին։
Անկախ կազմակերպության կողմից 2022-ին անցկացված ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ անվադողերի և արգելակների արտանետումները 1850 անգամ ավելի շատ մասնիկներ են արտանետում, քան արտանետումները նվազեցնող զտիչներով հագեցած ժամանակակից պոչամբարները:
Հետազոտության հեղինակները եզրակացրել են, որ դա պայմանավորված է մեքենայի քաշով. քանի որ էլեկտրական մեքենաները զգալիորեն ավելի ծանր են, քան բենզինային մեքենաները, նրանք ավելի մեծ աղտոտողներ են: Միևնույն ժամանակ, էլեկտրական մեքենաների քաշն ավելի մեծ ճնշում է գործադրում անվադողերի և արգելակների վրա, ինչի հետևանքով դրանք ավելի արագ են մաշվում: Քանի որ անվադողերն ու արգելակները մաշվում են, դրանք ավելի շատ մասնիկներ կամ միկրոպլաստիկներ են արտազատում. այս մասնիկները չափազանց փոքր են և, հետևաբար, հեշտ է ներշնչվել: Ավելի վաղ ուսումնասիրություններն արդեն ցույց են տվել, որ այս մասնիկները ներշնչելը կարող է առողջական խնդիրներ առաջացնել, այդ թվում՝ սրտի հիվանդություն; թոքեր; ասթմա; քաղցկեղ։
Այնուամենայնիվ, EPA-ն ասում է, որ էլեկտրական մեքենաները հագեցված են վերականգնող արգելակման համակարգերով, որոնք գործում են որպես գեներատորներ՝ էներգիան վերադարձնելով մեքենայի էլեկտրական համակարգ՝ մեքենայի միջակայքը լրացնելու համար: Նշվում է, որ այս համակարգերն օգնում են պաշտպանել արգելակները, ուստի դրանք ավելի դանդաղ են մաշվում։
Իր ապացույցներում EPA-ն մեջբերում է 2022 թվականի մեկ այլ ուսումնասիրություն իր պնդումներում, որը ցույց է տվել, որ էլեկտրական մեքենաների արգելակման համակարգերը դանդաղեցնում են էլեկտրական մեքենաների արգելակների մաշվածության մակարդակը 68%-ով:
Սակայն, հետազոտության ընթացքում հետազոտողները համեմատել են էլեկտրական մեքենաների անվադողերից արտանետումները ներքին այրման շարժիչներով մեքենաների պոչամբարներից արտանետումների հետ, այլ ոչ թե կենտրոնանալով անվադողերի և արգելակների մաշվածության ուղղակի համեմատության վրա: EPA-ի պաշտոնյաները նախատեսում են իրենց հետաքննությունը կենտրոնացնել մեքենաների անվադողերի ուղղակի համեմատությունների վրա: Դրանով հետազոտողները ծրագրում են ավելի լավ պատկերացում կազմել օդի որակի վրա EV անվադողերի և արգելակման համակարգերի ազդեցության մասին:
Ցավոք սրտի, չափազանց դժվար է որոշել անվադողերից արտանետվող միկրոպլաստմասսաների ամբողջ ծավալը, ասում է Վիրջինիա Tech պրոֆեսոր Հեշամ Ռախան: Խնդիրը բարդանում է նաև նրանով, որ հետազոտողները ստիպված կլինեն առանձնացնել անվադողերից արտանետվող միկրոպլաստիկները, քանի որ դրանք մաշվում են արդեն օդում գտնվող միկրոպլաստիկներից: Տվյալները ցույց են տալիս, որ օդում արդեն այնքան շատ միկրոպլաստիկ կա, որ միջին հաշվով մարդն ամեն տարի ուտում, խմում և ներշնչում է 78,000-ից մինչև 211,000 մասնիկ:
Այլ հետազոտողներ պնդում են, որ օբյեկտիվ պատկերի համար արտանետումները պետք է գնահատվեն ողջ կյանքի ցիկլի ընթացքում՝ այսպես կոչված «օրրանից գերեզման» արտանետումները: Դրանք ներառում են մեքենայի թափքի, շարժիչի և մարտկոցի արտադրության համար օգտագործվող նյութերի արդյունահանումն ու մշակումը, ինչպես նաև տրանսպորտային միջոցների արտադրության և հավաքման արտանետումները: