Գիտնականները մեթոդ են մշակել, որը թույլ է տալիս մեղմել դինամիկ կառուցվածքների և տրանսպորտային միջոցների, մասնավորապես անօդաչու թռչող սարքերի (ԱԹՍ) տուրբուլենտությունը:
Տուրբուլենտությունը օդային ճնշման փոփոխությունների անվանումն է, որն առաջացնում է օդանավերի ցնցումներ: Սա առավել նկատելի է, երբ օդանավը ցնցվում է թռիչքի ընթացքում օդի ճնշման փոփոխության ժամանակ:
Հետազոտությունը, որը հրապարակվել է NPJ Robotics ամսագրում, նկարագրում է, թե ինչպես գիտնականները կարող են զարգացնել ինքնաթիռների կառավարման տեխնոլոգիան: Սա պահանջում է արհեստական ինտելեկտի (AI) համակարգի օգտագործում, որը կոչվում է FALCON, որպեսզի ավտոմատ կերպով կարգավորի թռիչքը՝ հաշվի առնելով տուրբուլենտությունը:
Ամրապնդման ուսուցումը, AI-ի ուսուցման մեթոդը, նախկինում օգտագործվել է AI-ով ընդլայնված կառավարման համակարգեր մշակելու համար, բայց միայն հատուկ միջավայրերի կամ մեքենաների համար: Մյուս կողմից, FALCON-ը վերապատրաստվել է հասկանալու հիմքում ընկած սկզբունքները, որոնք առաջացնում են տուրբուլենտություն՝ ցանկացած պայմաններին հարմարվելու համար:
FALCON-ը հիմնված է Ֆուրիեի տեխնիկայի վրա, որոնք օգտագործում են բարդ սինուսային ալիքներ տվյալների ներկայացման համար: Հետազոտողները պարզել են, որ քամին թվայնորեն ներկայացնելը որպես պարբերական ալիքներ տուրբուլենտության մոդելավորման արդյունավետ միջոց է, քանի որ քամու մակընթացությունն ու ազդեցությունը բնականաբար հետևում են ալիքի օրինաչափությանը:
Գիտնականները փորձարկել են արհեստական ինտելեկտի վրա հիմնված նոր համակարգը Քալիֆորնիայի տեխնոլոգիական ինստիտուտի հողմային թունելում:
Պարզվել է, որ ինը րոպե մարզվելուց հետո, որի ընթացքում FALCON-ը անընդհատ փորձում էր հարմարվել փոփոխվող տուրբուլենտությանը և հաղորդում արդյունքները, AI-ն կարողացել է պահպանել աերոդինամիկ թևի կայունությունը քամու թունելում:
«Քամու թունելի փորձարկումները, որոնք անցկացվել են Caltech-ում, ցույց են տվել, որ FALCON-ը կարող է սովորել րոպեների ընթացքում, ինչը ցույց է տալիս, որ այն կարող է չափվել մինչև ավելի մեծ ինքնաթիռներ», - նշում են գիտնականները: «Այնուամենայնիվ, իրական մարտահրավերները մնում են, հատկապես արագ հարմարվելով տարբեր և անկանխատեսելի պայմաններին և փորձարկելով կատարողականը տարբեր UAV կոնֆիգուրացիաների և քամու պայմաններում»:



 
										
										 
										
										 
										
										 
					






 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
		 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 «Եղել են ինձ ճնշելու փորձեր, բայց ռեկտորը հասկացել է, որ դա վատ հետեւանքներ կունենա ԵՊՀ–ի համար». Արայիկ Հարությունյան
										«Եղել են ինձ ճնշելու փորձեր, բայց ռեկտորը հասկացել է, որ դա վատ հետեւանքներ կունենա ԵՊՀ–ի համար». Արայիկ Հարությունյան				 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
				 
				 
				 
				 
				 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					