Ճապոնիայի զինված ուժերը հրապարակել են գերձայնային հրթիռներին հակազդելու համար նախատեսված նոր երկաթուղային թնդանոթի նախատիպի լուսանկարը, որը մշակվել է Բանակի ձեռքբերման և լոգիստիկայի գործակալության (ATLA) կողմից։

Ճապոնիայում երկաթուղային հրանոթի ստեղծման աշխատանքները ընթանում են 2016 թվականից և հանդիսանում են հիպերձայնային հրթիռներին և այլ արագընթաց հարվածային զենքերին հակազդելու ռազմավարության մի մասը, գրում է «Թեխկուլտ»-ը։ Աշխատանքի ընթացքի մասին տեղեկատվությունը խստորեն գաղտնի է պահվում, սակայն հայտնի է, որ երկաթուղային հրացանի վերջին նախատիպը փորձարկվել է Ճապոնիայի ծովային ինքնապաշտպանության ուժերի JS Asuka նավի վրա։


Ռելսային հրանոթից արձակվել է 40 մմ տրամաչափի 320 գրամ քաշով արկ։ Թռիչքի արագությունը կազմում էր 6.5 Մախ, և յուրաքանչյուր կրակոց պահանջում էր մոտ 5 մեգաջոուլ էներգիա՝ այս ցուցանիշը մինչև 20 մեգաջոուլ հասցնելու հեռանկարով։

Հիշեցնեմ, որ մի շարք երկրներում, այդ թվում՝ Միացյալ Նահանգներում, գործող երկաթուղային հրացան ստեղծելու բոլոր նախորդ փորձերը ձախողվել են։ Պատճառներից մեկը կրակոցների ժամանակ առաջացող ջերմության ցրմամբ էլեկտրամատակարարման համակարգ ստեղծելու և ամբողջ համակարգը նվազագույնի հասցնելու անկարողությունն է, ինչը թույլ կտար ռելսային հրացանը տեղադրել նավերի և այլ կոմպակտ մարտական ​​հարթակների վրա։

Հիպերձայնային հրթիռների դեմ արդյունավետ պայքարի համար ճապոնացի ինժեներները ստիպված կլինեն զրոյից ստեղծել «խելացի» արկեր, որոնք կարող են ուղղորդվել և մանևրվել իրական ժամանակում թիրախին հետապնդելիս՝ ըստ էության, մշակել նոր սերնդի ուղղորդման համակարգ։ Արկի ներկառուցված էլեկտրոնիկան պետք է պատրաստ լինի դիմակայելու մինչև 30,000 գ հրեշավոր գերբեռնվածությանը։