Ռուսաստանը շարունակում է շրջանցել պատժամիջոցները և Վրաստանի միջոցով ստանալ ծանր արտասահմանյան շինարարական տեխնիկա՝ բուլդոզերներ, էքսկավատորներ, գրեյդերներ, տրակտորներ, կռունկներ և ձնագնացներ։ Երկիրը ինքնին չի արտադրում շինարարական կամ ծանր տեխնիկա, սակայն, ինչպես ցույց է տվել վրացական iFact պարբերականի հետաքննությունը, Վրաստանի միջոցով մատակարարումները կատարվում են արևմտյան երկրներից։ Լրագրողները ուսումնասիրել են Volza, ImportGenius և ComtradePlus միջազգային առևտրային հարթակների տվյալները, ինչպես նաև Վրաստանի, Հայաստանի, Ուզբեկստանի և Ղրղզստանի վիճակագրությունը։
Ռուսաստան սարքավորումների մատակարարման շղթան կառուցվել է Ուկրաինայում պատերազմի սկսվելուց հետո։ 2022 թվականից մինչև 2025 թվականի ապրիլը Վրաստանից Հայաստան, Ադրբեջան և Կենտրոնական Ասիայի երկրներ է արտահանվել 2403 միավոր ծանր տեխնիկա։ Լրագրողները բերում են Վրաստանի միջոցով մատակարարված սարքավորումների օրինակներ՝ Իտալիայից New Holland, Գերմանիայից Klaas, ԱՄՆ-ից Kajik և Case: Համեմատության համար՝ պատերազմից երեք տարի առաջ՝ 2019-ից 2021 թվականներին, կար ընդամենը մոտ հազար նման մեքենա։
Սարքավորումները պաշտոնապես արտահանվում են Վրաստանից երրորդ երկրներ, սակայն այնտեղ չեն հասնում և հայտնվում են Ռուսաստան։ Այսպիսով, ըստ «Գեոստատի», 2022 թվականից մինչև 2025 թվականի մարտը Վրաստանից Հայաստան ենթադրաբար ուղարկվել է 1245 միավոր ծանր տեխնիկա, այդ թվում՝ 339 տրակտոր և 820 էքսկավատոր ու բուլդոզեր։ Սակայն, ըստ Հայաստանի սեփական վիճակագրության, նման մատակարարումներ չեն եղել։ Միաժամանակ, Հայաստանի և Ռուսաստանի միջև ծանր տեխնիկայի առևտուրը կտրուկ աճել է. միայն 2023 թվականին ծավալները 2021 թվականի համեմատ աճել են 274,400%-ով, իսկ 2024 թվականին՝ 6,500%-ով։ Նմանատիպ իրավիճակ է նաև Ղրղզստան առաքումների հետ կապված։ 2024 թվականին, Վրաստանի վիճակագրության համաձայն, այնտեղ արտահանվել է 63 միավոր սարքավորում։ Սակայն ղրղզական կողմը հաստատում է միայն վեցի ստացումը։
Որոշ վրացական ընկերություններ դիմում են անուղղակի մատակարարման սխեմային։ Այսպիսով, 2024 թվականի մարտից մինչև հունիս ամիսը Basmotors-ը ռուսական «ՌուսԿոն Սպեցտեխնիկա» ընկերությանն է ուղարկել 1 միլիոն դոլար արժողությամբ 10 էքսկավատոր-բեռնիչ։ Փաստաթղթերի համաձայն՝ ութ մեքենա ուղարկվել է Բաթումից, իսկ ևս երկուսը՝ Թբիլիսիից։ Արդյունքում, ամբողջ սարքավորումները հայտնվեցին Սանկտ Պետերբուրգում։ Վրաստանի պաշտոնական վիճակագրության մեջ արտահանումը գրանցված է ընդամենը երկու միավորի համար։ մնացածը, ենթադրաբար, գնացել են Հայաստան և Ուզբեկստան։ Սակայն նման մատակարարումները նույնպես բացակայում են այս երկրների վիճակագրությունից։
Մեկ այլ մատակարարման ուղի է Թուրքիա-Վրաստան-Վլադիկավկազ միջանցքը։ Վոլզայի տվյալներով՝ 2024 թվականի հոկտեմբերի 17-ից 30-ը 80 CASE էքսկավատորներ Սարփիով մտել են Վրաստան, ապա Լարսով մեկնել Ռուսաստան։ Ստացողը ռուսական «Higer Bus Rus» ընկերությունն էր։ Մատակարարումներն իրականացվել են երեք մատակարարների կողմից, որոնցից երկուսը թուրքական ընկերություններ էին։