Անկախ հետազոտող Մայքլ Բար-Ռոնը պնդում է, որ Սերեբիտ էլ-Խադիմի մոտակայքում գտնվող եգիպտական հանքում հայտնաբերված 3800-ամյա նախասինայական արձանագրության վրա գրված է «Սա Մովսեսից է» (եբրայերեն՝ zot m’Moshe), գրում է Daily Mail-ը։
Նրա կարծիքով, դա կարող է լինել առաջին հնագիտական սյունը, որը հաստատում է Աստվածաշնչյան Մովսեսի գոյությունը Սուրբ Գրքի տեքստերից դուրս։
Աշխատանքը կատարվել է ութ տարվա ընթացքում՝ օգտագործելով բարձր ճշգրտությամբ լուսանկարներ և հայտնի արձանագրությունների (Sinai 357 և 361) եռաչափ սկանավորումներ, որոնք նախկինում համարվում էին անիմաստ խորհրդանիշներ։
Բար-Ռոնը նշել է նաև տառերի, բառապաշարի և ոճի հետևողականությունը, որը բնորոշ էր մեկ հեղինակի՝ խոստումնալից սեմական գրագրի, որը, հնարավոր է, պատկանում էր կրթված կաստայի աստիճանավորին։
Հայտնաբերվել են նաև այլ համատեքստային տարրեր՝ El աստվածության (Իսրայելի աստծո վաղ անվանում) հիշատակում պարունակող արձանագրություններ, ինչպես նաև եգիպտական աստվածուհի Բաալատի պատվին վնասված արձանագրություններ, որոնք վկայում են սեմական աշխատողների և եգիպտացիների միջև մշակութային և կրոնական հակամարտության մասին։ Բաալատի վնասված տաճարը և «եկեք գնանք» կարգի արտահայտությունները դիտվում են որպես «Ելից»-ի իրական սյուժեի հնարավոր ապացույցներ։
Սակայն այս աշխատանքի հրապարակումը դեռևս գիտական հըանդեսներում գրախոսության չի արժանացել, և արդյունքներն արժանացել են թերահավատոլթյան։
Հայտնի եգիպտագետ Թոմաս Շնայդերը (Բրիտանական Կոլումբիա) զգուշացնում է, որ «տառերի կամայական նույնականացումը կարող է աղավաղել պատմությունը»։ Չնայած թերահավատոլթյանը, Բար-Ռոնի ղեկավարը՝ պրոֆեսոր Պիտեր վան դեր Վինը, կողմ է մեկնաբանությանը. «Դա երևակայության արդյունք չէ»։
Եթե վարկածը հաստատվի, դա կլինի հեղափոխական հայտնագործություն, որը կկապի հնագիտական տվյալները Աստվածաշնչյան տեքստերի հետ և լույս կսփռի այբբենական գրի զարգացման վրա։ Նախասինայական այբուբենը լայնորեն համարվում է փյունիկյան, հունական և լատինական գրերի նախորդը։
Սակայն գիտնականների մեծ մասը դեռևս զգուշավոր է և չի ընդունում Մովսեսի գոյությունը որպես պատմական անձնավորություն՝ հիմնվելով այս հայտնագործության վրա։