Սկսած առաջին բանական մարդու ի հայտ գալուց մինչ այսօր մարդկության զարգացման պատմությունն ունեցել է բազմաթիվ շրջադարձեր, ենթարկվել անհավանական փոփոխությունների, որի արդյունքում էլ ձևավորվել է արդի հասարակությունը՝ ինչպիսին որ կա: Մարդկության զարգացման աստիճանի յուրաքանչյուր փուլ հաղթահարվել և մեկ քայլ արվել է դեպի վեր` շնորհիվ նոր բացահայտումների և հայտնագործությունների, ինչպես նաև բազմատեսակ և բազմաբնույթ պատմական ցնցումների՝ հեղափոխությունների:

Սակայն արդարացի կլինի մարդկության զարգացման պատմության սկզբնաքար համարել գիր գրականության հայտնագործումը, որպես սերնդից սերունդ փոխանցվող հիշողության, մտքի, որն էլ իր հերթին ձևավորել է մարդկային գաղափարը:

Սրա արդյունքում էլ կազմավորվեցին գրագետ համայնքներ և տարատեսակ արհեստներ, մասնագիտություններ: Նախկինում անջատ համայքները միավորվեցին ավելի մեծերի մեջ և առաջացավ տրանսպորտային փոխադրամիջոցների զարգացման և ընդլայնման պահանջ: Այսպիսով, մարդկությունը հաստատուն քայլերով շարժվելով առաջ՝ ստեղծեց մեր այժմյան հասարակության ամբողջական պատկերը: Ինչ խոսք, ամեն ինչ անճանաչելիորեն փոխվել է...

Ներկայումս մարդկանց ամենաթանկ ռեսուրսը ժամանակն է. Չնայած բոլոր ստեղծված նորագույն տեխնոլոգիաների, մեքենաների և գերհզոր համակարգիչների, ժամանակն է միակ ռեսուրսը, որն անդառնալիորեն հոսում է, որի հոսքը կանգնեցնել անհնար է:
Այժմյան գործարար մարդիկ բոլորը շտապում են. գործեր, հանդիպումներ, աշխատանք: Այսպիսի տեմպերով առաջ գնալիս շատ կարևոր է նաև չմոռանալ և չանտեսել սեփական անձը, սեփական առողջությունն ու մարմինը չմղել երկրորդ պլան: Հոսող ժամանակի, անվերջ հանդիպումների և սեփական անձի հանդեպ ուշադրության այս փակուղու մեջ մարդուն ուժ հաղորդողը առողջ և հասանելի սնունդն է: Նույնիսկ սնվելը այս պայմաններում պետք է լինի արագ, ինչը սակայն երբեք մարդու օրգանիզմին չպետք է պատճառի որևէ վնաս: Հաշվի առնելով այս ամենը, ստեղծվել են արագ սննդի տարբեր տեսակներ, որոնց օգտագործումը երբեմն այնքան էլ օգտակար չէ: Այս դեպքում կարևոր է ճիշտ ընտրել սնվելու միջոց, որը չի պատճառի վնաս օրգանիզմին և միաժամանակ կլինի արագ պատրաստվող և ինչու ոչ՝ համեղ:

Համաշխարհային ճանաչում ունեցող «Ռոլլտոն» ընկերությունը արդեն մի քանի տարի է ինչ հանդես է գալիս հայաստանյան շուկայում: «Ռոլլտոն» բրենդը գիտակցելով մեր օրերում ճիշտ և գրագետ իրականացվող գովազդային քաղաքականության կարևորությունը՝ համագործակցում է գովազդային լավագույն ընկերություններից մեկի՝ «Մոշն Թայմ» (Motion Time) ընկերության հետ: «Մոշն Թայմ»-ը սիրով ներկայացնում է իր գործընկերոջ ապրանքանիշը՝ նոր Hyundai տեսակի ավտոբուսի վրա: Նախադեպը չունեցող այս ձեռնարկի միջոցով «Մոշն Թայմ»-ը առաջարկում է Hyundai տեսակի ավտոբուսը՝ բազմագույն և ոճային լուծումներով:

Հետ մի մնացեք առաջընթացի այս խելահեղ տեմպից, քայլեք ժամանակին համընթաց: