Գյուղմթերք - արտադրող - սպառման շուկա
Եթե վերջին երկուսը խղճուկ վիճակում են, պետք չէ զարմանալ, որ առաջինի վիճակն էլ վատ կլինի...
Բացի այդ, հայաստանյան գյուղերում չկան փոքր, այդ թվում ընտանեկան արտադրամասեր: Երբ ֆերմերն ինքը աճեցնում է և ինքն էլ իր հումքից որևէ բան է արտադրում:
Օրինակ, համաշխարհային ճանաչում ստացած մի շարք ֆրանսիական գինիներ հենց փոքր, ընտանեկան արտադրություն են եղել սկզբում:
Այլ ոլորտներում էլ է այդպես եղել:
Հանրահայտ և թանկարժեք Էստե Լաուդեր օծանելիքի բրենդը սկզբում Լաուդերի խոհանոցում է պատրաստվել և տարածվել ծանոթների միջև:
Հենց դրա համար է այդքան կարևոր ՓՄՁ ների զարգացումը:
Իզաբելլա Աբգարյան