«Հայկական ժամանակ» թերթը գրում է.

«Մեր ունեցած տեղեկություններով, Երևանում գործող հայտնի «Քարֆուր» սուպերմարկետում առևտրի ծավալների կտրուկ անկում է արձանագրվում, ընդ որում, ամեն ամիս նախորդի համեմատ անկումը հասնում է ավելի քան 10 տոկոսի:

Մեր աղբյուրները հայտնում են, որ հսկայական այդ սուպերմարկետում առևտրի ծավալները մոտ են սովորական միջին խանութի առևտրի ծավալներին: Ըստ որոշ գնահատականների՝ դա պայմանավորված է հիմնականում գնային քաղաքականությամբ, որն իրականացնում է «Քարֆուրը»:

Ավելի մանրամասն կարդացեք թերթի այսօրվա համարում: