Քիմ Քարդաշյանը լուսանկարվել է TIME ամսագրի շապիկի համար, որը նվիրված է «Ամենաազդեցիկ ընկերություններին»։

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

«Սկզբում, երբ ես իսկապես չէի հասկանում, թե ուր է ընթանում իմ կարիերան, քանզի մի տեսակ առաջ էի գնում՝ լիցենզավորման գործարքներ կնքելով բազմաթիվ տարբեր ընկերությունների հետ, որոնք հակասում էին իրենք իրենց…», - TIME-ին տված հարցազրույցում ասել է Քիմը։

Skims-ը, որն առաջին անգամ առաջարկեց ներքնազգեստ եւ ձգվող հանդերձանք, այնուհետեւ ընդլայնվեց մինչեւ տնային հագուստ, լողազգեստներ, շապիկներ եւ զգեստներ, փոխել է դա, եւ բիզնեսի աշխարհը տեսնում է այս ամենը: Խոսելով իր ամենահաջող ձեռնարկության մասին՝ Քարդաշյանը կարծես թե թեթեւացել է։ «Ես ինձ լավ եմ զգում։ Ես արեցի դա»։

Skims-ը, որը հիմնադրվել է 2019թ․-ի վերջին, հայտարարել է, որ այն անցյալ տարի կազմել է 500 միլիոն դոլար՝ նախատեսվածից 25%-ով ավելի եւ 80%-ով ավելի, քան 2021թ․-ին: Առայժմ 2023թ․-ը դանդաղ տարի էր ներքնազգեստի վաճառքի համար, բայց լավատեսական տարի էր Skims-ի համար: Գործադիր տնօրեն Ջենս Գրեդը, ով իր կնոջ՝ Էմմայի եւ Քարդաշյանի հետ հիմնադրել է ընկերությունը, ասում է, որ ներքնազգեստի վաճառքն ապրիլին տարեկան կտրվածքով աճել է 86%-ով:

Ընկերության ազդեցության նուրբ նշաններ կան, ինչպես օրինակ՝ #Skimsdupes անվանումը ստացած կրկնօրինակների աճը սոցիալական մեդիայում։ Կան նաեւ ավելի քիչ նուրբ նշաններ. ընկերությունը փորձարկում է նոր ապրանքանիշի ընդլայնումներ, ինչպիսիք են հարսնացուի հագուստը, եւ, ինչպես Քարդաշյանն է TIME-ին ասել՝ տղամարդկանց տնային հագուստի եւ ներքնազգեստի շարքը կթողարկվի այս աշնանը:

ким21.jpg (77 KB)

«Դա միանշանակ գերազանցում էր այն ամենը, ինչ ես երբեւէ պատկերացրել եմ», - ասել է Քարդաշյանը: «Ես դեռ ունեմ ինքնակոչի համախտանիշ կամ նման բան: Բայց ես կարծում եմ, որ դա այն բանի մի մասն է, որն ինձ ստիպում է առաջ գնալ»:

Քարդաշյանը սեփական գումարները ներդրել է Skims-ում եւ հանդիսանում է ամենամեծ բաժնետերը։ Նա սովորաբար հանդես է գալիս նաեւ որպես մոդել։ Նա կարծում է, որ փորձել է ավելի քան 7000 իր: «Ես միշտ սիրում եմ դա տեսնել ինձ վրա», - նշել է նա: Բացի այդ, նա Skims-ի ստեղծագործական տնօրենն է, ընտրում է գործվածքներ, կտրվածքներ եւ կոնցեպտներ արշավի համար, լուսանկարիչներ եւ մոդելներ:

Դժվար է խոսել Քարդաշյանի ներդրումների մասին՝ առանց նրա կազմվածքի քննարկմանը, բայց նույնքան սխալ է թվում նրան անտեսելը, քանի որ նա իր ժամանակից եւ գումարից այդքան շատ է ներդրել ընկերությանը:

Ռեալիթի հեռուստաաստղը եւ՛ գովեստի, եւ՛ քննադատության է արժանացել այն բանի համար, թե ինչպես է նա օգտագործել կազմվածքն իր ապրանքանիշը ստեղծելու համար: Կան մարդիկ, ովքեր կարծում են, որ «տանձաձեւ» կազմվածքի նրա հանրահռչակումը ազատագրում էր, մինչդեռ մյուսները կարծում են, որ նա ավելի շատ պարտական ​​է սեւամորթներին ու իսպանացիներին: Բայց շատերը համաձայն են, որ նա ունեցվածքն անհարկի չի վատնում:

«Նորաձեւության մեջ փոփոխությունների հիմնական շարժիչ ուժն այն է, թե ինչպես ենք մենք ցանկանում, որ մեր մարմինը երեւա, եւ ինչպիսի ուրվագիծ ու մարմնի ձեւավորում ենք մենք ներկայումս գեղեցիկ համարում», - ասում է Լարիսա Քինգը, ներքնազգեստի դիզայներ եւ Նյու Յորքի Նորաձեւության տեխնոլոգիական ինստիտուտի ասիստենտ: «Քանի որ Քիմ Քարդաշյանն ավելի ու ավելի հայտնի դարձավ, մարդիկ ցանկանում էին իսկապես փարթամ հետույք ունենալ: Այսպիսով, մեր տաբատները բարձր դարձան, եւ ուշադրությունը կենտրոնացավ գոտկատեղի, կոնքերի եւ հետույքի վրա»: Քանի որ տաբատը բարձրանում է, ներքնազգեստը փոխվում է, որպեսզի համապատասխանի:

ким21.jpg (77 KB)