Mercedes-Benz-ն աշխարհում առաջին անգամ փոխել է իր կողային լույսերի գույնը՝ դառնալով փիրուզագույն։ Mercedes-Benz-ը ստացել է աշխարհում առաջին հավանությունը հատուկ արտաքին լուսավորության կիրառման համար՝ որպես ավտոմատացված վարորդական համակարգերի աշխատանքի ցուցիչ։ Այնուամենայնիվ, այն ներկայումս գործում է միայն երկու ամերիկյան նահանգներում՝ Կալիֆոռնիայում և Նևադայում: Հատուկ թույլտվությունը գերմանական ավտոարտադրողին թույլ է տալիս EQS և S դասի սեդանները սարքավորել լուսարձակների, հետևի և հայելիների փիրուզագույն լույսերով՝ նախքան համապատասխան օրենսդրության պաշտոնական փոփոխությունը:

Mercedes-Benz-ն ասում է, որ փիրուզագույն կողային լույսերը պետք է օգնեն բարելավել ճանապարհային անվտանգությունը՝ շրջապատի վարորդներին պարզ դարձնելով, որ մեքենան վարում է ավտոպիլոտ ռեժիմով: Եվ քանի որ աշխարհում առաջին սերտիֆիկացված երրորդ մակարդակի ինքնավար վարորդական համակարգը Drive Pilot թույլ է տալիս վարել առանց ձեռքերի ղեկի վրա, սա նաև պետք է հեռացնի ճանապարհային ոստիկանության աշխատակիցներից ավելորդ հարցերը:


Փիրուզագույնը համապատասխանում է երկու կարևոր չափանիշների, որոնք ազդել են ընտրության վրա. այն հստակ տեսանելի է ճանապարհային այլ օգտվողների համար և չի կարող շփոթվել այլ լույսերի հետ, օրինակ՝ հատուկ վթարային ազդանշանների կամ լուսացույցների հետ: Բացի այդ, հետազոտության արդյունքների համաձայն, վարորդները համարում են փիրուզագույնը ամենահարմարավետ գույնը, որը ցույց է տալիս ավտոմատ մեքենա վարելը ինչպես ֆիզիոլոգիական, այնպես էլ հոգեբանական տեսանկյունից: Նոր ցուցիչները ներառված են SAE J3134 արդյունաբերական ստանդարտում որպես մարկերային լամպեր, որոնք ցույց են տալիս ավտոմատ վարման համակարգի աշխատանքը:

Mercedes-Benz-ը դարձել է աշխարհում առաջին ավտոարտադրողը, որը հավաստագրել է Drive Pilot՝ 3-րդ մակարդակի ինքնավար վարման համակարգը: Ճիշտ է, նույնիսկ այն առաջարկում է միայն պայմանական ավտոմատացում. չնայած համակարգը ինքնուրույն է կառավարում վերահսկողությունը, այն կարող է ցանկացած պահի պահանջել վարորդից միջամտել գործընթացին: Բայց գոնե նրանից այլեւս չի պահանջվում անընդհատ վերահսկել ճանապարհը և ձեռքերը պահել ղեկին, և սա առաջընթաց է։ Առայժմ Drive Pilot-ը կարող է գործել միայն Գերմանիայում մոտ 13 հազար կիլոմետր ընդհանուր երկարությամբ որոշ մայրուղիներում, ինչպես նաև Կալիֆոռնիայում և Նևադայում։