«Հրապարակ» օրաթերթն իր 2015 թվականի մայիսի 6-ի համարի առաջին էջում (ուր զետեղվում են բացառապես հրատապ և հասարակական հնչեղություն ունեցող լուրերը), հղում տալով «իրենց հասած տեղեկություններին», հրապարակել է մի նյութ, ուր պնդվում է, թե ուսուցիչները և աշակերտները դարձել են «Պատանի երկրապահ» ակումբների ստեղծման` ՀՀ ԿԳՆ, ՊՆ և ԵԿՄ եռակողմ հուշագրի «գերին», և նրանց պարտադրվում է «Հուշագրի» դրույթները կյանքի կոչել բացառապես հանգստյան օրերին: Այս առնչությամբ հարկ ենք համարում տեղեկացնել հետևյալը.
առաջին. ըստ ամենայնի, խոսքը վերաբերվում է Պատանի երկրապահների համար մարտի 7-ից ապրիլի 25-ը տևած հրամանատարական-սերժանտական դասընթացների երկրորդ փուլին, որին, բացառապես կամավորության սկզբունքով մասնակցել են յուրաքանչյուր դպրոցի երկուական աշակերտ և աշակերտուհի: Ի դեպ, բազմաթիվ դպրոցներից մասնակցել են բոլոր ցանկացողները, որպիսիք շատ են եղել: Աշակերտներին դասընթացների անցկացման վայր ուղեկցել են տվյալ վարչական տարածքի ոչ թե բոլոր, այլ ընդամենը մեկ կամ մի քանի դպրոցների «Ռազմագիտության» ուսուցիչներ: Այնպես որ, ուսուցիչներից իրենց հանգստյան օրերը չեն խլվել (ըստ օրաթերթի` «հարամվել»): Իսկ դասընթացները վարվել են ՀՀ պաշտպանության, արտակարգ իրավիճակների և առողջապահության նախարարությունների մասնագետների մակարդակով, ինչի համար պիտի միայն շնորհակալ լինել Երկրապահ կամավորականների միությանը:
Երկրորդ. «Պատանի երկրապահը» ոչ թե ծառայում է ԵԿՄ վարչության նախագահ, Արցախի հերոս, գեներալ-լեյտենանտ, ՀՀ ԱԺ պատգամավոր Մանվել Գրիգորյանին, այլ կոչված է նպաստելու հանրակրթական մի շարք առարկաների յուրացմանը և աշակերտների հայրենաճանաչողությանը, որն անհամեմատ լայն հասկացություն է, քան միայն «Ռազմագիտությունը»: Իսկ այս առարկայի դասավանդման դրվածքի բարելավման և Հայկական բանակ առավել պատրաստված նորակոչիկներ ուղարկելու նպատակով վերջին տարիներին իրականացվող մեծ աշխատանքի արդյունքներն աշակերտներն ու նրանց ծնողները պարզ տեսնում են:
Երրորդ. գոյություն ունի «արտադասարանական կրթություն» հասկացություն, որն աճող սերնդի դաստիարակության մի կարևոր մասն է: Դասապրոցեսին չխանգարելու նպատակով այն իրականացվում է դասերից հետո և կամ հանգստյան օրերին: Եվ աշակերտներին որևէ խմբակի անդամագրվել, իսկ կիրակի օրը Ամբերդի ամրոց, «Հաղթանակ» զբոսայգի, «Եռաբլուր» զինվորական պանթեոն կամ մոտակա վանական համալիր էքսկուրսիա տանելն արգելելը համազոր է Մայրենիի ուսուցչին թույլ չտալ առաջին դասարանցիներին տանելու Մեսրոպ Մաշտոցի` Օշականում ամփոփված շիրիմին:
Եվ, չորրորդ, ու ի գիտություն «Հրապարակ» օրաթերթի խմբագրակազմի. ՀՀ կրթության և գիտության ու պաշտպանության նախարարությունները, համապատասխանաբար իրականացնելով դպրոցական և զինվորական ուսուցում, ունեն գիտելիքների հաղորդման մեթոդների տիրապետման այնքա՛ն ներուժ և կազմակերպական կարողություններ, որոնք լիովին թույլ են տալիս մանկավարժներից չխլել նրանց հանգստյան օրերը, ինչն ինքնին անհեթեթություն է:



 
										
										 
										
										 
										
										 
					






 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
		 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 «Եղել են ինձ ճնշելու փորձեր, բայց ռեկտորը հասկացել է, որ դա վատ հետեւանքներ կունենա ԵՊՀ–ի համար». Արայիկ Հարությունյան
										«Եղել են ինձ ճնշելու փորձեր, բայց ռեկտորը հասկացել է, որ դա վատ հետեւանքներ կունենա ԵՊՀ–ի համար». Արայիկ Հարությունյան				 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
				 
				 
				 
				 
				 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					