«Երևանի քաղաքապետարանը փողոցների ասֆալտապատման աշխատանքներն իրականացնում է կեսօրին, ինչի պատճառով արդեն քանի օր է մայրաքաղաքի փողոցներում խցանումների շքահանդես է։ Աշխարհում ընդունված է փողոցների բարեկարգումն իրականացնել գիշերային ժամերին, որպեսզի երթևեկությունը կաթվածահար չլինի։ Մեզ մոտ ուրիշ է։ Մոտ տասը օր է՝ շինարարներն ասֆալտապատելու համար փակել են Բագրատունյաց փողոցի մեկ երթևեկելի գոտին, ինչի պատճառով ամեն օր խայտառակ խցանումներ են։ Երեկ մի քանի ժամ շարունակ խցանված էր նաև Արշակունյաց պողոտան։ Այդ պահին, ըստ «Հայպետհիդրոմետի» ջերմաչափի, Երևանում 40 աստիճան էր։ Որոշ ավտոմեքենաներ խափանվել էին՝ ռադիատորի ջրի եռման պատճառով։ Սա քիչ էր, խցանման մեջ իրար բախվեցին «8» համարի երթուղայինն ու «ԼԱԴԱ» մակնիշի ավտոմեքենա, ինչը կրկնակի խցանում առաջացրեց,-այս մասին գրում է «Հայկական ժամանակ» թերթը։

 

Եթե սովորական պայմաններում 2-3 րոպեում կարելի է կտրել Արշակունյաց պողոտան, ապա երեկ վարորդները չգիտեին, թե որքան կարող են մնալ խցանումների մեջ»,– գրում է թերթը։ Հոդվածի շարունակությունը՝ թերթի այսօրվա համարում։

 

Թերթի թղթակիցը Երևանի քաղաքապետարանի Շինարարության և բարեկարգման վարչության պետի տեղակալին խնդրել է մեկնաբանել իրավիճակը։ Ներկայցնում ենք հարցուպատասխանը.

 

-Պարոն Շաքարյան, այլ երկրներում ընդունված է ասֆալտապատման աշխատանքներն անել գիշերային ժամերին։

 

-Միշտ բաց է մնում այդ հարցը։ Գիշերային ժամերին պետք է լուսարձակների հարց լուծվի, լուսավորության խնդիր է առաջանում։

 

-Դժվա՞ր է լուսարձակներ ձեռք բերել։ Այս վտանգավոր շոգին մարդիկ մեքենաների մեջ տանջվում են։

 

-Ընդունում եմ։ Բայց մարդիկ էլ պետք է հասկանան, որ մի 2-3 օր իրենց նեղություն են տալու, բայց դրանից հետո կունենանք բարեկարգ ճանապարհ։ Մենք էլ ենք բնակիչ, նույն վիճակում մենք էլ ենք հայտնվում։

 

-Ձեր վարչության պետը ծառայողական մեքենա ունի՞։

 

-Այո։ Բայց դա կապ չունի։ Վարչության պետը ամբողջ օրը դրսում է, գիտի մարդկանց դրությունը։

 

-Բայց փաստն այն է, որ այս հարցը տարիներով չի կարգավորվում։

 

-Ընդունում եմ։ Մի քանի անգամ փորձեցինք գիշերն աշխատել, մոտակա շենքերի բնակիչներից բողոք է գալիս, որ իրենց հանգիստը խանգարում ենք։ Դե ասեք՝ ոնց առաջնորդվենք։ Մեզ էլ ձեռնտու է գիշերն աշխատել՝ էս ավելորդ խոսակցությունները հաճելի բան չէ։