Մարտի 26-ին կայացած Հայաստան-­Չեխիա ֆուտբոլային հանդիպման ժամանակ բազմաթիվ  երկրպագուներ  ունենալով հանդիպման տոմսեր չեն կարողացել ներկա գտնվել մարզադաշտում և մինչ օրս դրա համար որևէ կառույց պատասխանատվություն չի ստանձնել: Այդ ամենի պատասխանատվությունը չի ստանձնում  նաև «Արմոբիլ» ընկերությունը, ով հսկում էր երկրպագուների մուտքը: Այս մասին այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց «Արմոբիլ» ընկերության տնօրեն Վահագն Կակոսյանը:

Նա պատմեց, որ իրենց 40 աշխատակիցները  նկատել են, որ  ֆուտբոլային հանդիպմանը չեն կարողացել հետևել 2000 երկրպագու, որովհետև նրանց փոխարեն այլ անձինք են հայտնվել մարզադաշտում: Նրանք օգտագործել են ՀՖՖ-­ի կողմից պատրաստված հատուկ անցագրերը և մեկը մյուսին փոխանցելով հայտնվել են մարզադաշտում: Շատ են եղել դեպքեր, երբ արդեն պատռված տոմսերն են դուրս բերվել մարզադաշտից և երկրպագուների մի խումբ էլ այդ տեմսերով են ցանկացել մտնել մարզադաշտ.«Եղել են դեպքեր, երբ ստուգված տոմսերը տվել են այլ մարդկանց»,­ -հայտարարեց Վահագն Կակոսյանը:

«Արմոբիլ» ընկերությունը տեղյակ չէ, որ ՀՖՖ­-ն պատրաստվում է դատի տալ իրենց, նրանք դեռ հույս ունեն, որ եռակողմ հանդիպում կկազմակերպվի ՀՖՖ­-ի, ոստիկանության և իրենց մասնակցությամբ՝ պարզելու, թե ով է պատասխանատվություն ստանձնելու կատարվածի համար:

YerevanNews.am-ի այն հարցին, թե ե՞րբ են պատրաստվում բանակցելու, Վահագն Կակոսյանն ասաց.«Մենք սպասում ենք, որ իրենց հրավերքին, մենք միչև այսօր հրավեր չունենք իրենց կողմից, որ քննարկում ենք, թե ինչ  է տեղի ունեցել և հայտարարություններ են անում առանց պարազաբանումների: Դա մի քիչ վիրավորական է մեզ համար»: