Global Media Lab-ը շարունակում է իրականացնել Հայաստանում նմանը չունեցող և բացառիկ նախագծեր, որոնց շարքից է մասշտաբային առաջին “SMM Forum”-ը ինտերնետ մարքեթինգի, վաճառող կոնտենտի և գրաֆիկական դիզայնի մասին արտասահմանյան և փորձագետների մասնակցությամբ: Այն տեղի կունենա հուլիսի 16-ին, ժամը 15:00-ին Best Western Congress հյուրանոցում: Մասնակիցները հնարավորություն կունենան ծանոթանալ SMM տենդենցների, կիրառվող գործիքների մասին առաջատար մասնագենտերի կողմից, որոնց ընկերությունները աշխարհի TOP Digital Agency-ների ցանկում են:

Ելույթով հանդես կգան՝

1.Օլես Տիմոֆեև- Ուկրաինա, Կիև- Genius Marketing ընկերության հիմնադիր
Թեմա՝ «Ինչպես արդյունավեր կազմակերպել աշխատանքը սոց.ցանցերում և ճիշտ դիրքավորել բրենդը համացանում»

2.Իլյա Կորնեև - Ռուսաստան, Մոսկվա Affect ընկերության կրեատիվ տնօրեն
Թեմա՝ «2016 թվականի ինտերնետ-մարքեթինգի տենդենցները»

3.Գայանե Գրիգորյան -Արաբական Միացյալ Էմիրություններ, Դուբայ - Iris Media ընկերության մարքեթինգի և հաղորդացման տնօրեն
Թեմա՝ «Կորպորատիվ հաղորդակցումը թվային դարաշրջանում»:

4.Վարդան Պապիկյան - Հայաստան, Երևան- Neo Media ընկերության տնօրեն
Թեմա՝ « SEO և կոնտենտ մարքեթինգ »

5.Սեդրակ Մկրտչյան- Հայաստան, Երևան - Պանարմենիան Մեդիա Գրուպ ընկերությունների խմբի դիզայնի բաժնի ղեկավար
Թեման «Տվյալների վիզուալիզացիան սոցիալական ցանցերում»

6.Սեդա Վարդանյան - Հայաստան, Երևան-Global Media Lab ընկերության հիմնադիր տնօրեն

Թեմա՝ «Անփոխարինելի գործիքներ ժամանակակից սոցիալական մեդիա մարքթինգում և դրանց միաձուլումը պարտիզանական մարքեթինգի, անձնական մարքթինգի և աֆֆինթի մասրքեթինգի հետ:»

Ֆորումի նպատակն է փոխանցել նոր գիտելիքներ, ծանոթացնել ոլորտի նորարարություններին, նպաստել Հայաստանում SMM ոլորտի զարգացմանը, SMM մասնագետների գիտելիքների խորացմանը, փորձի փոխանակմանը, ստեղծել կապ հայ և արտասահմանյան ընկերությունների մասնագետների և ոլորտով հետաքրքրվող անձանց միջև:

Հանդիպմանը մասնակիցները կստանան հետևյալ կարևոր հարցերի պատասխանները՝

Ինչպե՞ս է աշխատում SMM-ը և ինչո՞ւ է այն անհրաժեշտ,

Արդյո՞ք համապատասխանում է SMM-ը Ձեր բիզնեսին, ի՞նչ ֆորմատով կարող է այն իրականացվել և ի՞նչ արդյունք կարելի է սպասել,

Ի՞նչ սկզբունքներ են ընկած համացանցում ընկերության արդյունավետության բարձրացման հիմքում,

Կոնկրետ բիզնեսի դեպքում, ո՞ր սոցիալական ցանցերը կարելի է առաջնային օգտագործել,

Սոցիալական ցանցերում առաջմղման ռազմավարությունների տարբերությունները,

Ինչպե՞ս կազմել կոնտենտ պլան և հետևել դրա արդյունավետությանը ցուցանիշներով:

Ինչպե՞ս օպտիմալացնել բյուջեն և միաժամանակ մեծացնել շահույթը:


Ֆորումի ժամանակ մասնակիցները կստանան աշխատանքային ձեռնարկ ինտերնետ մարքեթինգի վերաբերյալ ինքնուրույն ֆեյսբուքյան էջերը կառավարելու և առաջխաղացնելու վերաբերյալ, ինչպես նաև մասնակցության հավաստագիր:

Ֆորումի արժեքը՝ 10.000 ՀՀ դրամ

Ֆորումին մասնակցելու համար կարող եք գրանցվել այստեղ` https://goo.gl/Da6eUK

Գրանցման վերջնաժամկետ՝ 11.07.2016