Բաքվի լրատվամիջոցները հայտնում են, որ հուլիսի 17-ից վերսկսվում են Բաքու-Նախիջեւան-Բաքու ավտոբուսային ուղևորափոխադրումները, որոնք դադարեցվել էին անցյալ գարնանը համաճարակի պատճառով: Իրանական կողմի հետ պայմանավորվածությամբ, հարևան Իրանի տարածքով ավտոբուսների հետագա տեղաշարժի համար ուղևորները կհանձնեն ՊՇՌ թեստ, հաղորդում են լրատվամիջոցները:
Փաստորեն, Բաքուն համաձայնվել է Իրանի առաջարկին`շարունակել օգտագործել իր տարածքը` Բաքուն Նախիջևանի հետ կապելու համար: Ավելի վաղ Թեհրանը Ադրբեջանին առաջարկել էր Զանգիլանից Նախիջեւան ճանապարհներ կառուցել, այդ թվում ՝ երկաթուղային, Իրանի տարածքով, այլ ոչ թե Մեղրիով:
Դրան զուգահեռ Իրանը պատրաստակամություն էր հայտնել օգնելու Հայաստանին Հյուսիս-հարավ մայրուղու մի հատվածի կառուցման հարցում, որը Սեւ ծովը կկապի Պարսից ծոցին: Հայաստանի ՏԿԵ նախարար Սուրեն Պապիկյանն ասել էր, որ Իրանի ու ԵՄ-ի հետ քննարկում է Սյունիքի մարզում ճանապարհների, թունելների ու կամուրջների կառուցման հարցը: Եվրամիությունը դրա համար պատրաստ է տրամադրել է 600 միլիոն եվրո:
Բաքուն, անկասկած, կշարունակի սադրանքներն այս հատվածներում: Միջազգային աջակցությունը Հայաստանին հնարավորություն է տալիս ինքնիշխան վերահսկողություն հաստատել հայ-իրանական սահմանին: