Հեռավոր 90-ական թվականներն էին, նոր ընդունվել էի Երգի պետական թատրոն։ Հենց թատրոնում էլ ծանոթացել ենք։ 4 երգերս, որոնք դարձան իմ այցեքարտը՝ «Հայաստան», «Երեւան», «Սպարապետ», «Մոկաց հարսներ», գործիքավորել է Հայկոն։ Երգի հաջողության կեսը կախված է գործիքավորումից։ Դու կարող ես հրաշալի երգ գրել, բայց եթե գործիքավորողն այն ճիշտ չներկայացնի, երգը կարող է տապալվել։ Հայկոն ինձ շատ լավ էր ճանաչում, կարողացել էր զգալ իմ ստեղծագործական ներաշխարհը, անկեղծությունը, բնավորությունն ու գույն էր տվել երգերիս՝ պահպանելով իմ տեսակն ու ձեռագիրը։
Առավել մանրամասն՝ տեսանյութում